سوله در اراک

امروزه بیشتر واحدهای تولیدی و کارخانه های صنعتی در شهرهای مختلف ایران برای پوشش بخش های تولیدی خود از سازه سوله استفاده میکنند.

سوله ها جز سازه هایی هستند که در مراحل تولید و اجرا ، کمترین میزان آلاینده ها را به بار می آورند و از این جهت در شهرهای پر جمعیت و صنعتی بصورت گسترده استفاده میشوند.

در ساخت و اجرای سازه سوله ، برخلاف سازه های بتنی ، نیازی به خاک برداری و بتن ریزی نبوده و از مصالحی مانند سیمان کمتر استفاده میشود،از این جهت این سازه ها برخلاف ساختمان های بتنی با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند.

شهر اراک یکی از شهرهای صنعتی ایران است که بدلیل وجود صنایع مادر درآن به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته شده و از جمله شهرهایی است که سازه های درون شهرک های صنعتی آن را اغلب سوله های صنعتی تشکیل میدهند.

درهمین راستا بیشتر تولید کنندگان و صاحبان صنایع به دنبال برترین شرکت سوله سازی در اراک میباشند.

ساخت سوله در اراک را فقط از شرکت عمران مومان بخواهید.

عمران مومان توانایی ساخت انواع سوله صنعتی ، سوله انبار، سوله سالن ورزشی ، سوله سردخانه و انواع اسکلت فلزی در اراک را داشته و تا به حال پروژه های متعددی را با موفقیت و کیفیت مطلوب در شهر صنعتی اراک ، اجرا نموده که شما عزیزان میتوانید نمونه کارهای این شرکت را در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید.

نصب سوله در اراک

بعد از طراحی و ساخت اسکلت اولیه سوله ، نوبت به نصب آن میرسد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، اسکلت فلزی و اولیه سوله در کارخانه توسط افراد خبره اینکار ساخته شده و پس از آن به محل احداث پروژه انتقال پیدا میکند.

تکنسین ها و متخصصین شرکت عمران مومان پس از انتقال اجزا اسکلت فلزی سوله به محل موردنظر، شروع به نصب سوله با سرعت بالا مینمایند.

نصب سوله مانند سایر مراحل ساخت سوله ، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید زیر نظر افراد با تجربه و خبره انجام شود.

برای اتصال قسمت های مختلف یک سوله معمولا از پیچ و مهره و یا اتصالات جوشی استفاده میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ارتباط با بهترین شرکت سوله سازی در اراک با عمران مومان ارتباط برقرار کنید.

این شرکت با به کارگیری بهترین متریال و بروزترین نرم افزارهای طراحی سوله و با دارا بودن ابزار آلات و دستگاه های مدرن و کادر فنی مجرب ، توانایی طراحی ، ساخت و نصب انواع سوله را بنا به نیاز مشتریان داشته و در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان میدهد.

سوله سازی در اراک

ساخت سوله در اراک

اجاره سوله در راک

قیمت سوله در اراک

سوله سازان اراک

سوله دست دوم در اراک

قیمت فروش سوله دست دوم در اراک