سوله در اصفهان

سوله ، سازه ای فولادی با سقف شیبدار است که از آن برای ساخت مکان‌های مختلف مانند انبارها ، کارخانجات ، سالن های ورزشی ، مرغداری ها ، تعمیرگاه ها ، فروشگاه های بزرگ و موارد دیگر استفاده می‌شود.

سوله ها در مقایسه با ساختمان های معمولی وزن سبک تری دارند و در مقابل شرایط طبیعی مانند باد و زلزله و طوفان استحکام بسیار بالایی دارند.

برای ساخت سوله از اجزای زیر استفاده میشود.

ستون ، فریم ، پرلین ، بادبند ، استرات ، میل مهار، سایه بان ، وال پست ، پیچ و مهره

روش طراحی و ساخت انواع سوله با ساختمان های دیگر متفاوت بوده و نیازمند یک تیم مجرب و کاردان است که توانایی اجرای تمامی مراحل ساخت سوله شامل طراحی ، اجرای فنداسیون ، پوشش سقف و بدنه سوله را داشته باشد،چراکه کوچکترین بی دقتی در طراحی و محاسبات نادرست میتواند مشکلات زیادی را برای کارفرمایان به همراه داشته باشد.

بهترین نوع سوله ، سوله ای است که از نظر اقتصادی به صرفه باشد ، در برابر فشارهای وارده از عوامل طبیعی مانند زلزله و طوفان ، مقاوم باشد و شکل آن نیز به گونه‌ای باشد که بنا به درخواست مشتری طراحی و ساخته شود.

در این میان سوله های خرپایی تمام این ویژگی ها را دارا بوده و امروزه به عنوان پرکاربردترین و به صرفه ترین نوع سوله شناخته شده اند.

اصفهان یک شهر صنعتی است و سوله سازی در آن از بازار خوبی برخوردار بوده و در آن انواع سوله از مدرن تا سنتی تولید میشود.

شرکت سوله سازی بزرگترین شرکت سوله سازی در اصفهان است که در زمینه طراحی ، ساخت و ارائه انواع سازه های فلزی و ساخت اسکلت فلزی ، حرف اول را میزند.

این شرکت با به کارگیری دستگاه های مکانیزه روز دنیا ، توانایی ساخت انواع سوله بنا به نیاز مشتریان را داشته و توانسته سهم بزرگی در اجرای پروژه های عظیم کشور داشته باشد.

شما عزیزان میتوانید نمونه کارهای این شرکت را در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید.

این شرکت از برترین متخصصان و مشاوران در زمینه سوله سازی بهره برده که با استفاده از بروزترین نرم افزارهای حال حاضر این عصر، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در این حوزه  میباشد.

عزیزانی که نیاز به مشاوره رایگان در جهت ساخت سوله در اصفهان دارند، میتوانند با شماره زیر تماس بگیرند.

سوله سازان اصفهان

نصاب سوله در اصفهان

سوله دست دوم اصفهان

صنعت سوله اصفهان

اجاره سوله در اصفهان

خرید سوله در اصفهان

قیمت سوله در اصفهان

سوله سازی در اصفهان

نمایندگی سوله اصفهان