سوله در شیراز

در گذشته های نه چندان دور، مردم برای اجرای پروژه ها و ساخت های عظیم ، مجبور به ساختن ساختمان های بتنی با وزن بالا و هزینه بر بودند که استحکام این سازه ها نیز در بعضی از موارد قابل قبول نبود.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازه هایی به نام سوله روی کار آمده اند که با استفاده از آنها ، افراد با صرف هزینه ی کمتر و در مدت زمان کوتاهتری به بهره برداری از محل موردنظرشان میرسند.

درواقع سوله ها فضاهای سرپوشیده ای هستند که دهانه وسیع و گسترده ای دارند و در ساخت آنها از ورقه های فلزی استفاده میشود.

برای ساخت سوله از اجزای زیادی استفاده میشود که این اجزا با استفاده از روش های مختلفی به همدیگر متصل میشوند.مانند اتصال به وسیله پیچ و مهره

ساخت سوله در شیراز

اولین مرحله ساخت سوله در شیراز ، طراحی آن است که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص طراحی سوله انجام میشود.

طراحی سوله امری دقیق و بسیار حساس است که باید زیر نظر متخصصین و مهندسین حرفه ای و با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا انجام گیرد ، چون کوچکترین بی دقتی در این مرحله، میتواند ساخت اصولی سوله ها را زیر سوال برده و موجب پایین آمدن کیفیت سازه شود.

اسکلت فلزی و اولیه سوله در کارخانه ، توسط تکنسین ها و مهندسان خبره ساخته شده و پس از آن به محل مورد نظر انتقال یافته و نصب میشود.

بعد از نصب سوله ، نوبت به پوشش سقف سوله ، دیوار کشی و کف سازی میرسد.

برای پوشش سقف سوله از متریال های مختلفی استفاده میشود. ساندویچ پانل ، ورق گالوانیزه ، پشم شیشه ، توری مرغی و کارتن پلاست از مواردی هستند که در پوشش سقف سوله استفاده میشوند که در این میان ساندویچ پانل پرطرفدارتر است.

سوله باید بصورت گام به گام ، طبق طرح از پیش تعیین شده ، توسط افراد خبره و متخصص ساخته شده و تمامی مراحل ساخت آن با دقت بالایی انجام شود تا بتواند جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

شما عزیزان میتوانید برای انجام کلیه کارهای مرتبط با ساخت سوله در شیراز با شرکت سوله سازی در تماس باشید و از مشاوره های رایگان این گروه بهره مند شوید.

شرکت سوله سازی از بزرگترین شرکت های سوله سازی در شیراز است که با به کارگیری بهترین متریال و بروزترین نرم افزارهای طراحی سوله و با دارا بودن ابزار آلات و دستگاه های مدرن و کادر فنی مجرب ، توانایی ساخت انواع سوله را بنا به نیاز مشتریان داشته و در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان میدهد.

این مجموعه علاوه بر طراحی و ساخت سوله ، تمامی خدمات دیگر مربوط به سوله از جمله حمل ، نصب ، کفسازی ، پوشش سقف و … را نیز برای متقاضیان خود با بالاترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و کمترین زمان ممکن به انجام میرساند.

شما عزیزان میتوانید نمونه کارهای این شرکت را در قسمت پروژه ها مشاهده نمایید.

شرکت سوله سازی در شیراز

ساخت سوله شیراز

سوله سازان شیراز

ساخت سوله ارزان در شیراز

سوله سازی شیراز

ساخت سوله صنعتی شیراز

سوله سازی در شیراز

نمایندگی سوله در شیراز