بازسازی خانه اصفهان

یکی دیگر از خدمات گروه مهندسی شرکت سوله سازی اصفهان بازسازی و مقاومت سازی ساختمان و منازل میباشد.امروزه با توجه به فرسوده بودن ساختمان ها و یا عدم فضای داخلی مناسب اکثرا اقدام به بازسازی ساختمان،منازل و یا ویلاها میکنند از جمله اهداف اشخاص از این کار، مقاوم سازی ساختمان و ایمنی بالاتر، بهینه سازی فضای داخلی و استفاده بیشتر از فضای داخلی، زیبایی و به روز نموده ساختمان، فرسوده بودن آیتم هایی از ساختمان و به روز کردن آنها، حذف و یا اضافه نمودن قسمتی از فضای داخلی ساختمان جهت کارایی بیشتر می توان نام برد.

از مهم ترین دلیل روی اوردن افراد به  بازسازی پایین بودن هزینه ها نسبت به احداث ساختمان و یا بنای جدید میباشد.

در صورتی ک تصمیم به بازسازی ساختمان و منازل خود گرفته اید ، برای اینکه بازسازی قابل توجیه داشته باشید لازم است که به نکات زیر توجه نمایید.

۱.دلایل موجه برای بازسازی

۲.میزان بودجه تخصصی به بازسازی

۳.طراحی با توجه به سلیقه و مد روز

۴.ارزیابی میزان هزینه برای صرفه بودن

۵.محدوده مکانی خانه که بازسازی شود

۶.زمان بازسازی

۷.آشنایی با حریم ها و مجوز ها

۸. قرارداد

  1. ……..

با رعایت موارد بالا در بازسازی طراحی قابل توجیه میتوان بافت بسیار دیده شده در صورت عدم رعایت هر یک از موارد ذکر شده.نه تنها هزینه ی گزافی را صرف خواهید کرد بلکه نتیجه نهایی رضایت شما از بازسازی را جلب نخواهد کرد و از جمله آنها کارهای نیمه رها شده،کیفیت نا مطلوب کار انجام شده،کاهش استحکام سازه ای نظیر حذف دیوارهای باربر و سد به صورت غیر استاندارد و…میتوان نام برو

توضیحات بیشتر برای موارد بالا به شرح ذیل گردیده:

1.دلایل موجه برای بازسازی:

در ابتدا برای بازسازی ساختمان خود چه دلیلی دارید،هدف ایجاد فضای زیبا و شیک برای اسکان شخصی میباشد یا در نظر دارید بعد از بازسازی ساختمان خودرا به بفروش برسانید،در هر صورت برای بازسازی دلیل قابل توجیه باید داشته باشد که بعد از اتمام کار به اندازه مبلغ هزینه شده به ارزش ملک شما افزوده شده یا نه  حال این دلیل میتواند مقاوم سازی ساختمان،تعویض وسایل فرسوده و قدیمی ساختمان،تغییرات در جانمایی داخلی،ساختمان و یا برای اشخاص فروشنده،افزایش قیمت ساختمان خود میباشد.

برای خرید انواع ساندویچ پانل از شرکت سوله سازی اینجا کلیک کنید.

۲.میزان بودجه تخصصی برای بازسازی:

برای هر شخصی که هدف بازسازی ساختمان خود را دارد این سوال پیش می آید که چه مبلغی هزینه ی بازسازی میشود،برای تعیین میزان بودجه برای بازسازی نیاز به بازدید افراد متخصص در ساختمان و برآورده ی هزینه میباشد

هزینه ی برآورده بازسازی باتوجه به حجم تخریب،استفاده از نوع جنس مصالح مصرفی،حجم بازسازی و طرح شرایط ساختمان و…مشخص میگردد

۳.طراحی ساختمان با توجه به نظریه و به روز بودن آن:

طرح‌ نهایی ساختمان یکی از مهم ترین مواردی است که در بازسازی باید مورد توجه قرار گیرد.اینکه در بازسازی چه تغییراتی باید صورت گیرد و چه مکان هایی حذف یا اضافه گردد بستگی به طراحی داخلی ساختمان دارد.

در بازسازی حتما باید با افراد معمار با تجربه مشورت صورت گیرد،چرا که تمامی هزینه ها و نتیجه ی مطلوب نهایی بستگی به طراحی داخلی دارد‌.بهتر این است که برای بازسازی بعد از اینکه تصمیم مورد نظر خود را در ذهن پرورانده حتما با مهندسان معماری مشورت نمود چرا که متخصصان با توجه به پروژه های انجام شده توسط انها بهترین و به صرفه ترین و بهینه ترین طرح را پیشنهاد می کند و در پایان پس از تصمیم خود طرح را اجرا می نماید

شما می توانید با ارسال درخواست مشاموره ازشرکت سوله سازی اصفهان با در اختیار داشتن گروه مهندسین طراحی داخلی مجرب در زمینه طراحی داخلی برای بازسازی مشاوره لازم را به عمل اورید.

۴.ارزیابی:

شما در نظر دارید ک در ساختمان خود مکان جدیدی را اضافه نمایید و یا اینکه داخل ساختمان را با مصالح جدیدی تغییر دهید،آیا این تصمیم منطقی است؟

قبل از بازسازی نظر به اینکه مکانی را در ساختمان خود اضافه کنید و یا هر گونه تغییری در ساختمان انجام دهید کمی تامل کنید که پس از بازسازی آیا ارزش آنرا داشته که زمان و مبالغ هر آنچه اندک را صرف آن کرده اید و پس از آن آیا به همان مبلغ به ارزش ساختمانتان اضافه شده است یا نه؟

در بسیاری از بازسازی عدم توجه به محدوده مکانی،هزینه های غیره قابل برگشتی را به کارفرما اعمال میکند چرا که بسیاری از ساختمان ها نیاز به مکان هایی نظیر ، استخر و… را  ندارند و برای مصالح داخلی آن با توجه به استاندارد بودن مصالح نیاری به اجرای مصالح گران قیمت و متحمل شدن هزینه ی گزاف نمی باشد‌ پس در ارزیابی دقت لازم را اعمال نمایید.

۵.محدوده ی اجرای بازسازی:

زمانی که تصمیم به بازسازی ساختمان خود دارید محدوده اجرای بازسازی را مشخص کنید و با طراحان و مجری خود در میان بگذارید،هرچه محدوده بازسازی دقیق تر باشد،میزان برآورده ی هزینه نیز دقیق تر میباشد ضمن اینکه از احتمال وقوع خسارات نظیر تاسیسات آب و برق و…نیز کاهش پیدا میکند.

۶.زمان بازسازی:

مدت زمان بازسازی بستگی به حجم بازسازی دارد. چنان چه تصمیم به بازسازی ساختمان خود دارید کار خود را به گروهی که دارای تجربه و مهارت لازم هستند بسپارند،چرا که اشخاصی که تسلط به این امور ندارد زمان زیادی را صرف کار می کند ، عدم توجه به این امر نه تنها هزینه های نهایی شما افزایش میابد بلکه نارضایتی کارفرما ،همسایه ها و دیگران را نیز به دنبال دارد.

بریا دریافت خدمات سوله سازی  اینجا کلیک کنید.

۷ .آشنایی با حریم ها و مجوز ها:

برای انجام امور بازسازی در زمان مشخص شده نیاز به اخذ مجوز ها از سازمان های زیربط و یا مدیر ساختمان میباشد چرا که در صورت عدم رعایت قوانین ممکن است مجبور به توقف در کار و یا عدم انجام آن شوید درصورت توقف هزینه ی مازاد باید پرداخت کرد  و زمان زیادی را جهت اتمام پروژه  تلف خواهید کرد.

۸.قرارداد:

در امور طراحی داخلی و اجرای آن برای بازسازی توسط هر مجموعه ایی نیازمند قرارداد کتبی با امضای طرفین میباشد.

اگر مجری شما معتبر و متعهد باشد مشکلی با او نخواهید داشت در غیر این صورت برای عقد قرارداد کمی تامل کنید

در هر صورت در قرارداد محل اجرا،زمان شروع و پایان ،نحوه ی پرداخت ها،اعمال تغییرات احتمالی،مسئولیت ها،نوع مصالح مورد استفاده،شرح کلیه ی امور  ،  جریمه ها و…  باید شفاف ذکر گردد،بهتر است از قبل نمونه ی قرارداد ها را مشاهده کرده و از اشخاص دارای تجربه مشاوره بگیرید

افتخار ما بر این است که بخشی از شرکت سوله سازی در زمینه ی بازسازی فعالیت داشته و با توجه به انجام پروژه های بازسازی توانسته رضایت کامل کارفرمایان را جلب نماید.

شرکت سوله سازی اصفهان جهت هرگونه مشاوره،طراحی داخلی،نظارت و اجرا در خدمت شما عزیزان باشد.

اعتماد با بر این است که کارفرمایان ما شریک ما هستند و امید است در کنار افزایش رضایت مندی تداوم همکاری برقرار باشد‌.

بازسازی منزل اصفهان

بازسازی ساختمان اصفهان

بازسازی اصفهان

بازسازی خانه در اصفهان

بازسازی آپارتمان اصفهان

هزینه بازسازی خانه در اصفهان