طراحی سقف سوله

طراحی سقف سوله

سوله سازه ای است از جنس فلز و با سقف شیبدار،که برای کاربردهای مختلف صنعتی ،در ابعاد و اندازه های گوناگون،طبق محاسبات فنی خاص،طراحی و ساخته میشود.

در مقالات قبلی در مورد انواع سوله،کاربرد سوله،اجزای سوله و… صحبت کردیم.در اینجا میخواهیم در مورد پوشش سقف سوله مطالبی را بیان کنیم.اگر مایل به کسب اطلاعات دراین زمینه هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

جهت ارتباط با شرکت ساخت سوله تهران کلیک کنید.

پوشش سقف سوله

سقف مهمترین بخش  یک ساختمان است.عوامل زیادی در انتخاب نوع پوشش سقف ها تاثیر گزار هستند.سقف ها بسته به محل اجرا و نوع ساختمان متفاوت هستند.بعلاوه شرایط مختلف آب و هوایی،سلیقه مشتری،حفظ تناسب و زیبایی ساختمان و…نیز در انتخاب پوشش مناسب برای سقف موثر هستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توجه و نیاز زیاد جامعه به صنعت ساخت و ساز، متریال ها و مصالح ساختمانی نیز دستخوش تکنولوژی های جدید و تازه شدند که این امر باعث شده مصالح و پوشش انواع سقف نیز تحت تاثیر مستقیم این موضوع قرار بگیرد.

پوشش سقف سوله

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم،سوله سازه ای است که طراحی و ساخت آن با سایر سازه ها متفاوت است.اجرا و ساخت سقف سوله نیز با سایر سازه ها تفاوت زیادی دارد و برای پوشش سقف آن از متریال های مختلفی استفاده میشود.

ورق گالوانیزه رنگی و پشم شیشه، ورق گالوانیزه ساده و پشم شیشه،انواع ساندویچ پانل پلی اورتان و پلی فوم، انواع عایق پشم شیشه و پشم سنگ، توری مرغی ایرانی، کارتن پلاست رول و شیت پلاست، از مواردی هستند که در پوشش سقف سوله استفاده میشوند که در این میان ساندویچ پانل از سایر موارد دیگر پرطرفدارتر است.

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک نوع پوشش است که برای ساخت دیوار و سقف انواع ساختمان از آن استفاده میشود.ساندویچ پانل از دو طرف دارای لایه بوده که در میان آنها، یک لایه دیگر به نام لایه عایق قرارداده شده است.

استفاده از این پوشش سقف مزیت های بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مقاوم در برابر عوامل خارجی مانند زلزله
  • عایق خوب صدا،حرارت و رطوبت
  • سرعت بالای اجرا
  • کاهش هزینه ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و طراحی و اجرای مجموعه های فلزی و سوله با سوله فروشی حومه تهران ارتباط برقرار کنید.

کاربرد ورق گالوانیزه

کاربرد ورق گالوانیزه در پوشش سقف

به آهنی که به وسیله روی پوشش داده می شود ورق گالوانیزه می گویند .ورق های گالوانیزه بدلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارند در صنایع ساختمانی (انواع سقف – بدنه انبار و کارگاه و سوله – نمای داخلی و خارجی ساختمان ها) مورد استفاده قرار میگیرند.

ورق گالوانیزه رنگی، دارای ظاهری زیبا ،مقاوم به خوردگی،قیمت کم و طول عمر بالا میباشد،به همین دلیل در صنایع مختلف بخصوص صنعت ساختمان سازی ،جهت پوشش سقف های شیبدار مورد استفاده قرار میگیرد..

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت سوله سازی ارتباط برقرار کنید.

3 پاسخ
  1. عنوان
    عنوان گفته:

    سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    همیشه و همیشه و همیشه
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
    اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *