مزایا و معایب آشپزخانه اپن

مزایا و معایب آشپزخانه اپن

مزایا و معایب آشپزخانه اپن

طراحی آشپزخانه اپن روندی است که دهه هاست در بازار وجود دارد.در هنگام بروزرسانی ، آشپزخانه اولین اولویت صاحب خانه است.طراحان مدرن با حذف دیوارها و اتصال اتاق نشیمن با آشپزخانه ، این گزینه را مقرون به صرفه و مناسب برای فضا می دانند.این راهی مطمئن برای نزدیك كردن اعضای خانواده به هم است.با این حال ، این بدان معنا نیست که هیچ معایبی برای این طراحی وجود ندارد.در اینجا برخی از مزایا و معایب طراحی آشپزخانه اپن آورده شده است.

مزایا

  • تعامل آسان

این یک باور کلی است که میهمانان برکت خانه هستند.با این حال ، نحوه تعامل شما با آنها در طول مدت اقامت بسیار مهم است.با طراحی آشپزخانه با نقشه اپن ، می توانید همزمان با میهمانان خود صحبت کرده و آشپزی کنید.در واقع میتوان گفت که نه میهمانان و نه شما محدود به مکان خاصی نیستند.

  • درخشندگی طبیعی عالی

دیوارها مانعی در برابر تابش نور طبیعی هستند.از بین بردن دیوارها باعث می شود نور از اتاق نشیمن مستقیماً به داخل آشپزخانه برود.شما همچنین می توانید وسایل روشنایی را بین دو اتاق به اشتراک بگذارید.با استفاده از لوازم بهتر می توانید در هزینه های انرژی خود صرفه جویی زیادی کنید.

آشپزخانه اپن

  • تمیزی را تشویق می کند

تمام فعالیت های آشپزی در معرض دید کامل اعضای خانواده و حتی مهمان انجام می شود.بنابراین ، از شما خواسته می شود که نه تنها روش های پخت و پز سالم را در پیش بگیرید ، بلکه اوج تمیزی را نیز حفظ کنید.هر چیز کثیف ، دوری یا نگاهی عجیب را به خود جلب می کند که در آینده نزدیک پشیمانی ها را به همراه دارد.بنابراین ، برای جلوگیری از به خطر افتادن ، شما همیشه سخت کار خواهید کرد تا آشپزخانه را تمیز نگه دارید ، زیرا نمی دانید نفر بعدی چه زمان ، در خانه شما را خواهد زد.

  • یک راه آسان برای مراقبت از بچه های کوچک

کودکان اغلب شومینه ها را به زمین بازی تشبیه می کنند.بدون نظارت دقیق ، در نهایت ممکن است فرزند خود را در اثر سوختگی از دست بدهید.با آشپزخانه اپن ، شما قادر به دیدن هر گوشه آشپزخانه و اتاق نشیمن هستید و به راحتی می توانید حرکت کودکان خود را کنترل کنید.

  • فضای بزرگتری وجود دارد

با وجود آشپزخانه اپن دیوارها و فضاهای مجاور بین اتاق نشیمن و آشپزخانه از بین می برد.به طور کلی ، آشپزخانه دیگر یک اتاقک نخواهد بود ، بلکه یک فضای بزرگ با جریان آزاد هوا است.همچنین ، فضای اضافی برای مبلمان وجود دارد.

معایب

  • عدم رعایت حریم خصوصی

اکثر مادران شخصیت هایی کم حرف هستند که حداقل به برخی از حریم خصوصی نیاز دارند.تنها جایی که آنها می توانند از پس کارهای آن برآیند آشپزخانه است.یا اتخاذ آشپزخانه اپن ، همه چیز در معرض دید قرار می گیرد.

  • پخش بوی غذا در سرتاسر خانه

به همان اندازه که ما غذا را دوست داریم ، همه ی عطرهایی که از آشپزخانه می آیند دلپذیر نیستند.از آنجا که بسیاری از افراد ممکن است با همه عطرها خوب باشند ، بعضی از آنها به غذاهای خاص و بوی آنها حساسیت دارند.با طراحی آشپزخانه اپن ، هیچ كنترلی روی پخش عطر و بوی غذا به اتاق نشیمن ندارید.

  • گرمای کنترل نشده

هر گرمای ناشی از پخت و پز باعث افزایش دمای آشپزخانه و اتاق غذاخوری می شود.در مواردی که سیستم تهویه مطبوع یا تهویه مطبوع وجود نداشته باشد ، این امر می تواند راحتی دو اتاق را از بین ببرد.بعلاوه ، هر تنظیم کننده گرمای اضافی یک هزینه اضافی در قبض های انرژی است.

معایب آشپزخانه اپن

  • کمبود فضای حیاتی آشپزخانه

دیوارهای کمتر به معنای فضای کمتری برای وسایل مهم مانند کابینت ، قفسه های ذخیره سازی ، پریز برق و موارد دیگر است.این امر در طولانی مدت نیاز به خلاقیت دارد تا مبلمان و ظروف به خوبی سازماندهی شود.

آشپزخانه اپن به آشپزخانه ای گفته می شود که همه چیز در نمایش هر شخصی است.با این حال ، هنوز هم یک مدل آشپزخانه زیبا است که می تواند چشم گیر باشد.ما در شرکت سوله سازی چیزهای فراتر از ساخت سوله ارائه می دهیم.ما متخصص در زمینه ویلا سازی ، طراحی آشپزخانه ، بازسازی ساختمان و غیره هستیم.با ما تماس بگیرید ، تا ما با شما در مورد طراحی آشپزخانه اپن و آنچه برای ایجاد یک اتاق مناسب برای خانه خود لازم دارید ، بحث کنیم و هم چنین اگر در رابطه با دیگر خدمات ما سؤالاتی دارید ، از ما بپرسید.ما خوشحال می شویم تا شما را راهنمایی کنیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *