راه هایی برای ارتقای خانه قدیمی شما

آیا به یک تغییر اساسی در خانه نیاز دارید؟یا احتمالاً نیاز به بازسازی یک خانه قدیمی به یک گزینه مدرن دارید؟اگر به فکر بازسازی ساختمان و طراحی یک خانه جدید هستید، به خواندن ادامه دهید!چه یک بازسازی کننده برای اولین بار باشید و چه باتجربه، همیشه خوب است ایده های مختلف را بررسی کنید تا بتوانید خانه رویایی خود را ترتیب و برنامه ریزی کنید.در این مقاله قصد داریم به بررسی چند روش مختلف برای ارتقای خانه قدیمی شما بپردازیم.

سقف پاپ کورن را ارتقا دهید

آیا به دنبال برداشتن سقف پاپ کورن خود هستید؟سقف‌های پاپ کورن در دهه‌های 70 و 90 به دلیل نگهداری کم و قیمت ارزان‌تر بسیار محبوب بودند.برای دستیابی به ظاهری شیک و مدرن، سقف خود را با برداشتن سقف پاپ کورن قدیمی و انتخاب گزینه بهتر ، ارتقا دهید.پس از حذف، روی انتخاب رنگی کار کنید که بتواند فضا را تکمیل کند.برای داشتن فضایی صمیمی تر، می توانید سایه تیره تری انتخاب کنید، اما اگر می خواهید اتاق را باز کنید، سفید یا آبی را امتحان کنید.

یک لایه رنگ تازه

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارتقای یک خانه قدیمی این است که به کل خانه یک لایه رنگ تازه بدهید یا کاغذ دیواری نصب کنید.اگر خودتان این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که قبل از اعمال هر چیزی ،دیوارها را کاملا تمیز کنید.در حال حاضر گزینه ها و رنگ های زیادی در بازار وجود دارد، به این معنی که می توانید آنها را آزمایش کنید.چند نمونه بردارید و در مناطق کوچک آزمایش کنید تا بتوانید رنگ مناسبی را برای هر فضا انتخاب کنید.همانطور که در بالا ذکر شد، اگر می خواهید فضا را باز کنید، از یک پالت رنگ روشن تر استفاده کنید.

چراغ ها و کلیدهای چراغ را تعویض کنید

اکثر خانه‌های قدیمی دقیقاً با روشنایی کم مصرف نیستند.ارتقاء چراغ ها و کلیدهای شما نه تنها طراحی داخلی را بهبود می بخشد، بلکه می تواند در دراز مدت در مصرف برق و هزینه شما صرفه جویی کند.برقکارها می توانند سوئیچ های نور بهتری را نصب کنند که می توانند نورهای شما را کم نور و کنترل کنند و طیف وسیعی از گزینه های طراحی را در دسترس دارند.هنگام انتخاب چراغ های واقعی خود، به گزینه های گسترده موجود نگاهی بیندازید و سعی کنید چیزی را پیدا کنید که مناسب سبک و طراحی شما باشد. لامپ های LED را انتخاب کنید تا خانه خود را دوستدار محیط زیست کنید و بین نور زرد یا سفید یکی را انتخاب کنید.

سیستم برق قدیمی خود را به روز کنید

یک برقکار مجاز را استخدام کنید تا سیستم برق قدیمی شما را برای ایمنی همه در خانه به روز کند.متأسفانه، با وجود سیستم‌های الکتریکی قدیمی‌تر احتمال آتش‌سوزی وجود دارد.قطع کننده مدار یک خانه قدیمی قطع نمی شود و باعث آتش سوزی احتمالی خانه، برق گرفتگی و شوک الکتریکی می شود.

سقف خود را تعمیر یا تعویض کنید

یکی از ضروری ترین و آسیب پذیرترین قسمت های یک خانه سیستم سقف آن است.خانه های قدیمی معمولاً آسیب دیده هستند، بنابراین بسیار مهم است که برای تعمیر و تعویض سقف با یک پیمانکار سقف مطمئن تماس بگیرید.با اطمینان از اینکه سقف شما قابل اعتماد و بادوام است، خانه و خانواده خود را ایمن نگه دارید.

کابینت خود را به روز کنید

برای تبدیل آشپزخانه به فضایی زیبا، بروزرسانی کابینت شما امری ضروری است.شما می توانید با دادن یک لایه رنگ جدید به کابینت خود به این هدف برسید.راه‌های دیگری که می‌توانید کابینت خود را بروزرسانی کنید عبارتند از: برداشتن و تعویض سخت‌افزار کابینت، برداشتن درب‌ها و افزودن راه‌حل‌های ذخیره‌سازی.شاید هم نیاز باشد کل کابینت ها را با یک نمونه مدرن تر جایگزین کنید.

فضای بیرونی خود را بروزرسانی کنید

ایجاد یک باغ زیبا دارای طیف گسترده ای از فواید است و می تواند یک فضای آرام عالی در خانه شما ایجاد کند.نگاهی به حیاط و باغ قدیمی خود بیندازید و طرح رویایی خود را برنامه ریزی کنید.برای شروع برنامه ریزی، به خواسته ها و نیازهای خود فکر کنید.

فضای سبز را به داخل بیاورید

یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای خانه قدیمی‌ ، ترکیب گیاهان داخلی و فضای سبز در داخل خانه‌تان است.انواع مختلفی از گیاهان وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، به این معنی که می توانید آنها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.گیاهان داخلی و باغ ها به طور فزاینده ای محبوب می شوند و همچنین دارای طیف گسترده ای از مزایا هستند.برخی از این موارد عبارتند از: تقویت خلق و خو، افزایش بهره وری و تمرکز، کاهش استرس، تمیز کردن هوای داخل خانه و کاهش سرماخوردگی و بیماری.

کلام آخر – ارتقای خانه قدیمی

خب!حالا شما مالک آن هستید!امیدواریم در ماجراجویی بازسازی خانه قدیمی خود موفق باشید و همیشه به یاد داشته باشید که تحقیقات خود را انجام دهید و در صورت لزوم افراد حرفه ای را استخدام کنید تا بتوانید خانه رویایی خود را بسازید.اگر هنوز در مورد سبک خود تصمیم نگرفته اید ،با متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی ما ارتباط برقرار کنید تا سبک دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *