مقایسه انواع بلوک ساختمانی با بلوک هبلکس

بهترین نوع یونولیت سقفی چیست؟

بهترین نوع یونولیت سقفی چیست ؟

یونولیت اصفهان را می توان بهترین نوع یونولیت معرفی کرد که به آن پلاستوفوم هم گفته می شود. این ماده کاملا سفید رنگ در بین فرآورده های پتروشیمی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد. معمولاً این ماده را به عنوان عایق صدا و البته رطوبت می توان معرفی کرد. شکل اصلی عایق مورد نظر، بلوری و کاملاً ریز است. بلور های ریز با منبسط شدن بخار در مجاورت خود می‌تواند به ذرات پلی استایرن تبدیل و با علامت اختصاری ای پی اس مورد کاربرد قرار گیرند. ما در ادامه شما را با مزایای استفاده از یونولیت و کاربردهای آن، آشنا می کنیم.

مزایای استفاده از یونولیت

کارخانه فوم اصفهان این نوع یونولیت سقفی را در دو مدل یونیت روکش دار و بدون روکش تولید و روانه بازار می‌کنند. یونولیت روکش دار به عنوان ضد حریق نیز شناخته می شود و مزایایی برای این نوع می توان در نظر گرفت. مزایای عایق یونولیت این است که شما عزیزان به راحتی برای مکان های گوناگونی که احتمال حریق و آتش سوزی وجود دارد، می توانید از نوع پرفروش آن ها استفاده کنید. با استفاده از این نوع عایق می توان از خسارات و حوادث گوناگون نیز جلوگیری به عمل آورد. اما مزیتی که برای یونولیت بدون روکش بیان می شود، رنگ آمیزی به صورت کاملاً دلخواه است. شما می توانید انواع سقف مورد نظر را با استفاده از این روکش در رنگ های گوناگون خریداری کنید. همچنین ضخامت و اندازه های گوناگونی برای تولید یونولیت اصفهان در نظر گرفته می شود، این امر به شما کمک می کند تا بتوانید بدون محدودیت نسبت به انتخاب و استفاده از آن ها اقدام نمایید. معمولاً با استفاده از یونولیت می توان در مصرف فولاد، تیرچه و حتی قالب بندی به بهترین شکل ممکن صرفه جویی کرد. به همین دلیل است که در پروژه های ساختمان سازی برای کاهش هزینه، استفاده از یونولیت را نمی توان از یاد برد.

مزایای استفاده از یونولیت

کاربردهای یونولیت

معمولاً یونولیت به خاطر داشتن مزایا و ویژگی های خاصی که دارد، امروزه در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. البته اصلی ترین دلیل استفاده عایق دیوار و نقاط مختلف کف ساختمان است که می تواند بهترین روش برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی به شمار آید. همچنین برای قالب بندی فونداسیون، ورق های یونولیت بهترین گزینه به شمار می آیند که به عنوان پرکننده بین تیرچه های استخر نیز یک گزینه فوق العاده هستند. شاید در بسیاری از بسته بندی ها، آموزشی و تبلیغاتی کاربرد یونولیت را در تابلوهای اعلام به راحتی مشاهده کرده باشید. در مدارس و دانشگاه ها و حتی برخی از هنرستان ها یونولیت سقفی به خاطر ابعاد و ضخامت متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. حال که با کاربرد یونولیت سقفی آشنا شدید، بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید آن هر چه سریعتر اقدام نمایید.

یونولیت سقفی استاندارد

شما اگر به دنبال بهترین نوع یونولیت سقفی هستید، بدون شک کارخانه فوم اصفهان می تواند یونولیتی سبک وزن، مرغوب و نسوز را با قیمتی ایده آل به شما ارائه دهد. عمدتاً یونیت های نسوز استاندارد بالایی دارند. حداقل ۲۰ دقیقه می توانند در مقابل حرارت مستقیم آتش مقاومت اصلی خود را حفظ کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که در هنگام خرید یونولیت سقفی سعی کنید از انواع استاندارد و نسوز یونولیت اصفهان استفاده کنید.

یونولیت سقفی استاندارد

سخن پایانی

یونولیت اصفهان می تواند بهترین یونولیت متناسب برای سقف باشد. به این دلیل که کارخانه فوم اصفهان تولید این محصول را برعهده گرفته است. استفاده از مواد اولیه درجه یک، مرغوب و با کیفیت صددرصد می تواند به ارزش خرید این محصول در دراز مدت کمک کند. شما چنان چه به دنبال قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، این کارخانه بهترین گزینه است. البته ناگفته نماند که شما باید کاربرد خود را مشخص کنید و سپس به قیمت مناسب یونولیت و کیفیت آن بیندیشید. برخی از افراد که عموماً همیشه در هنگام خرید به دنبال قیمت ارزان هستند، بهتر است بدانند که این نگرش نمی تواند نتیجه و بازدهی درستی داشته باشد. متأسفانه برخی از افراد تنها به قیمت توجه می کنند. در صورتی که در تمامی مقاله های به این نکته اشاره می کنیم که تنها کیفیت می تواند تضمین کننده استفاده محصول در طولانی مدت باشد. قیمت ارزان تنها هزینه و زحمت خرید مجدد را دو چندان می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *