کاغذ دیواری نباید خسته کننده باشد

کاغذ دیواری نباید خسته کننده باشد

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری

ما همیشه آنها را به عنوان لوازم جانبی می بینیم که در ظاهر خانه مشارکت بی نظیری دارند.با این حال ، در طول سالها ، کاغذ دیواری به یک اثر هنری واقعی تبدیل شده است و نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا کرده است.این که کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا هر اتاق دیگری باشد ، اولین چیزی است که هنگام ورود می بینید.طراحان جسور به کاغذ دیواری اجازه دادند نقش اصلی را بر عهده بگیرد و آنها هیچ اشتباهی نکردند!

شجاع باش

چند سال پیش ، به طور ناگهانی ، کاغذ دیواری برای هر فضایی به انتخابی جالب تبدیل شد و بر این اساس ، محبوبیت آنها افزایش یافت.ما مطمئن هستیم که در سال 2021 ، یکی از روندهای بی نظیر در دکوراسیون داخلی ، کاغذ دیواری هایی است که می تواند هر اتاقی را به مکانی خاص تبدیل کند.

برای انتخاب چنین کاغذ دیواری های جسورانه ، باید با دقت فکر کنید که چگونه تصویر دیوار را با مبلمان هماهنگ کنید.از داشتن رنگ های شدید در خانه خود نترسید ، اما مطمئن شوید که همه چیز به یک آشفتگی بزرگ تبدیل نشود.شاید یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی با ارائه چند دستورالعمل در مورد نحوه شروع به کار ، در تصمیم گیری ها به شما کمک کند.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری

عاقلانه انتخاب کنید

همچنین ، تصمیم بگیرید که چقدر سطح را می خواهید با کاغذ دیواری بپوشانید.اگر این کاغذ دیواری های بسیار رنگارنگ با تصاویر طبیعت یا چیزی شبیه به آن است ، شما نمی خواهید هر چهار دیوار اتاق خود را بپوشانید.این به شما تا حدودی احساس آشفته ای می دهد و زیبایی به طور قابل توجهی مختل می شود.در عوض ، یکی از دیوارهایی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را داشته باشد ، بنابراین فضا را واقعاً زیبا می کند.

مجبور نیستید استفاده از کاغذ دیواری خود را فقط به دیوارهای خود محدود کنید.این می تواند یک ایده عالی باشد که دیوارهای شما دارای رنگی خنثی ، با لحنی ملایم و سقف شما دارای کاغذ دیواری های رنگارنگ باشد.ما مطمئن هستیم که اینکار باعث تحسین بسیاری از مهمانان شما خواهد شد و در این مورد ، کاغذ دیواری هایی را انتخاب کنید که با رنگ مبلمان شما مطابقت داشته باشد تا جلوه ای کامل داشته باشد.

با این حال ، ما ایده هایی مانند این را برای اتاقهای مهمتر مانند اتاق نشیمن یا حمام پیشنهاد می کنیم.در راهروهای کوچک ، سقف بسیار رنگارنگ می تواند به احساس شلوغی فضا اضافه کند.

انتخاب کاغذ دیواری برای آشپزخانه

کاغذ دیواری می تواند بخش مهمی (و کاربردی) در تزئین هر فضایی باشد و آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.آن روزهایی که کاغذ دیواری منحصراً در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شد ، گذشته است.

حکمت سنتی به ما می گوید که کاغذ دیواری با مناطق بخار و مرطوب مانند آشپزخانه ترکیب نمی شود.اما با کمی کاوش و خلاقیت ، خواهید دید که کاغذ دیواری یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای است که بدون زحمت می تواند فضا را تغییر دهد.

در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان جایگزین های قابل پاک کردن (و حتی قابل شستشو) کاغذ دیواری را برای آشپزخانه ارائه می دهند.با انتخاب صحیح کاغذ دیواری ، می توانید آن را به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کنید – و حتی از محصولات تمیز کننده ملایم خود استفاده کنید.فقط اطمینان حاصل کنید که ابتدا به دستورالعمل های تمیز کننده سازنده توجه کنید.

انتخاب کاغذ دیواری برای آشپزخانه

نکته آخر ، زمان انتخاب کاغذ دیواری ، نمونه های با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید ، گرچه به طور قابل توجهی گران تر هستند.کاغذ دیواری نازک و نامرغوب در واقع می تواند جلوه ای معکوس داشته و فضای شما را مسدود کند.اگر از کاغذ دیواری براق و چشمگیر استفاده می کنید ، کمی هزینه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

این مقاله توسط شرکت سوله سازی تهران ارائه شده است.حیطه فعالیت ما فقط ساخت سوله نیست.ما در زمینه ویلا سازی و طراحی دکوراسیون داخلی نیز فعالیت گسترده ای داریم و برای همین است که این مقاله را ارائه داده ایم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *